fredag 6 september 2013

Helg!

Sitter och tittar på barnen. Elliot matar Melvin med flingor och yoghurt. De är starkt sammansvetsade de där två och det gör mig så glad. 

Funderar på vinterns kläder. Jag har inte bestämt mig ännu, vi funderar lite på Reima eller kanske Didriksons som förra året. Skor vet i sjutton, utesluter skopunkten iallafall. Det finns flera bra. Kanske kavat eller Viking. Under vår och sommar får mina barn ha vilka skor som helst men på hösten och vintern vill jag att de har ordentliga skor som andas och håller vätan ute. De ska inte behöva frysa om fötterna. Likaså när det gäller ytterkläder. Men vi blandar gärna dyrt och billigt. Coops egna märke Friends till exempel är bra och billigt. 

Har två snuviga grabbar hör hemma så nu håller vi tummarna för att det inte blir en influensa. Mamman i familjen mår inte heller något vidare. 

Jag kanske är lite knäpp men jag gillar jakten på vinterns kläder och börjar gärna tidigt. Kanske finner man ett fynd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar