söndag 1 september 2013

Söndag

Igår fattade jag två beslut. Ett ganska korkat och ett väldigt bra.
Jag valde att sluta dricka alkohol redan vid elva på kvällen på gårdagens fest så idag mår jag bra. Lite trött för att jag inte somnade förrän vid fyra eller något men annars mår jag fint. 

Intressant tycker jag vilken skillnad det blir på ett ansikte när man bär smink. 
Det är en del av det roliga, att man får göra sig i ordning. Välja kläder och piffa sig lite. 

Om ett par timmar ska jag hämta hem skruttarna som sovit hos Majsan och pappa. Första gången sedan i maj någon gång och lämningen gick jättebra. Så himla skönt att Elliot verkar ha passerat den värsta fasen av den separationsångest han haft. Lilla hjärtat. 
 Tur att Kenny fixat god morotskaka, känns väldigt välkommet idag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar