fredag 30 augusti 2013

Bra dag

Lunchat med pappa idag och när jag kom hem stod det blommor utanför dörren. Min mamma kände för att fira mig, man tackar. Hon har koll också, en otroligt fin orkidé var det. 

Vi hinner inte med kalas den här helgen men Kennys lilla jäntunge ska så klart firas av oss ändå. Fröken fyller 9 år. Nio! När jag träffade henne första gången var hon bara 3. En liten fis bara och nu börjar hon bli stor. Ikväll ska jag baka tårta och slå in paket. 
Det har varit så mycket som tagit allt mitt fokus fram tills nu så jag har inte hunnit planera särskilt bra men presenter har inhandlats iallafall och jag ska iväg och köpa lite fler ingredienser till tårtan senare idag. 


Lite städning behöver vi ta itu med också.. Imorgon ska jag till Zarah och kika på hennes nya lägenhet. Ska bli roligt att få ett ansikte på hennes kollegor hon ofta pratar om. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar