fredag 23 augusti 2013

Nu då?

Barnen sover och allt jag kände att jag behövde göra har jag gjort. Nu då? Film kanske.. Kenny är iväg men det är bäst jag vänjer mig för snart blir det många ensamma kvällar.... Kan inte påstå att jag är sådär jättesugen på det. 

Jag vill ut i skogen på en lång svamprunda men det blir inte så effektivt med två små barn. Barnvakt , jo visst. Om Elliot är redo nu? Kanske. Han verkar iaf inte tycka att avsked är riktigt lika jobbigt nu så kanske är den fasen förbi? 
Jag lämnar inte bort en otrygg liten ledsen unge, oavsett om han blir glad 10 minuter efter att vi åkt. Aldrig. Han ska känna sig trygg och okej på en gång annars får det vara. Det är därför vi inte har haft barnvakt sedan i maj någon gång... Men kanske kanske är min lilla skrutt redo nu, han har ju storebror med sig så det kanske hjälper. 

Film var det ja. Hoppas att Kenny inte blir alltför sen så vi hinner umgås lite också. Saknar min man. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar