tisdag 9 juli 2013

Det är mycket nu.

Har jag landat, egentligen? Jag tror inte riktigt det. Men jag rider på svallvågorna och trivs så länge orken finns. 

Tandläkaren nu under morgonen, långt besök. Inte så trevligt. 
I eftermiddag ska jag prata med min läkare, dessa telefonsamtal alltså, hur ska de kunna kompensera för ett fysiskt besök? Jag tror inte att det är möjligt att förmedla det man vill till 100% via mobilen.. Tror inte heller att han kan få en  rättvis bild, oavsett om det är till min fördel eller nackdel. Men samtidigt så är det skönt att slippa åka in till Norrköping. 

Det är så skönt att vara hemma hos min lilla familj igen. Underbart. Vi kramas mest hela tiden. Elliot har blivit sjuk igen och tempen pendlar mellan 39-39,9 utan Alvedon. Jag hade fått för mig att man var frisk om somrarna? Inte vi. 

Jag och Ester rekade skogen igår, det fanns en hel del trevligt. Bara lite svamp men massor blåbär så det ska ut och plockad så snart Elliot är frisk. 
Härliga sommar. 

Nu har vi några veckors semester tillsammans. Uppladdning inför en tuff höst. 
Melvins tårta som Kenny bakade, den fick godkänt. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar