onsdag 24 juli 2013

Godnatt

Jag mår uselt runt ut sagt. Kroppen är trött. Jag har haft sår i munnen i 4 veckor nu och de blir inte bättre. Jag har tröttnat! 

Hade tänkt åka till Klara ikväll men när Kenny väl kom hem så var jag så slut att jag bara orkade ligga i soffan och sippa kaffe medan han rensade blåbär. 

Barnen har varit på dåligt humör de också, kanske på grund av att de kände av min sinnesstämning? Och genast blir allt så mycket jobbigare samtidigt som jag slåss med det dåliga samvetet, det är inte barnens fel och de är ju världens finaste ungar, det är jag som inte orkar just nu. 

Jag kommer att behöva en veckas semester för mig själv efter den här semestern. 

Har en snusande liten Elliot bredvid mig. Han kom upp förut och jag frågade om han hade svårt att sova, -Ah. Svarade han. Det är så roligt att han pratar mer och mer vår lilla gris. Nytt för idag är att han kallar oss Kenne och Esan istället för pappa och mamma. Gullunge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar