torsdag 11 juli 2013

Survival

Jag överlevde trots allt och nu är det över, förhoppningsvis behöver jag inte göra något så onödigt igen. Jag förstår syftet men för just mig är det onödigt. 

Vi håller på att rensa här hemma, så ofantligt mycket man samlar på sig! Jag älskar att kasta saker, man ska inte spara på allt! En stor säck med kläder ska till UFF dock, eller liknande för det är kläder vi bara inte kommit att använda. Hela och rena. 
En del skickar vi till Hans och Greta istället, ungefär två stadiumkassar. Massor bebiskläder sparar vi, jag är inte där ännu att jag vill kasta bort dem men samtidigt så kanske jag kommer vilja köpa nytt till vår lilla sladdis senare i livet? 
Svårt sånt där. 
Vi har dessutom extremt mycket bebissaker, leksaker och annat. Kommer våra barn att vilja ha dem sen? Eller tar de bara upp onödig plats i vårt förråd?

En del skrot säljer vi av med för några kronor, extra slantar är alltid välkommet. Overallerna tex väntar jag med tills i höst då det är säsong. Melvins fina bebisoverall från Polarn och Pyret i storlek 68 är svår att göra sig av med. Det sitter fast en massa minnen i kläderna, tänk att de varit så små? Obegripligt. 

Vi hittade två par sommarskor i Elliots storlek, det är inte fy skam att fynda i sitt eget förråd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar