onsdag 17 juli 2013

Kläääädbrist

Jag lider av svår klädbrist. Det liksom suger i mig, drar och pockar från h&ms app. Hittat en del fint som jag gärna skulle köpa hem.. Men jag har bestämt mig för att inte handla mer kläder förrän efter sommaren. Dumt beslut! 
Barnens garderober svämmar över... Men jag skulle förstås behöva lite nytt, aldrig svårt att motivera det..

Tycker att det finns så mycket roliga kläder nu. Älskar kattklänningen tex. H&M känns lagom prismässigt också, dyra kläder är inte riktigt intressant för mig, dels för det uppenbara nämligen att jag inte har råd men även för att jag lever ett ganska kladdigt liv med småbarn och djur. Jag vill kunna sätta mig på golvet utan att fundera över klädena. De ska kunna användas och bli fläckade utan vidare. Dessutom tröttnar jag rätt snabbt och vill ha nytt. 
Ytterkläder och funktionslöst är ett kapitel för sig, där vill jag ha bra kvalitet och det får gärna kosta lite extra för att det ska hålla bra. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar