lördag 6 juli 2013

Underbara Turkiet

Sista timmarna i detta underbara land. Förra gången jag var här så stannade vi i 2 veckor, nu bara 1 men då hade jag ingenting som drog mig hemåt. Barnen kan jag inte vara utan i 14 långa dagar.

Jag älskar det här landet. Allting faktiskt. Det är underbart helt enkelt och alla borde åka hit någon gång. Alla. ❤

Resväskan är märkligt nog tyngre än när jag kom, det har shoppats lite. Massor godis och kakor till mina pojkar men även en del annat. Nu dröjer det tills jag får känna het sand under fötterna igen och stekande medelhavssol. Ljummet hav. 
Men vad gör det? Turkiet finns troligen kvar. När barnen är stora hoppas jag på att kunna ta med dem hit. 

Det är en trött tjej som skriver och tröttare lär jag bli efter hemresan. Imorgon struntar jag i hur trött jag känner mig, det är Melvins födelsedag. 4 år sedan vårt liv förändrades för all framtid. Mitt lilla frö, som jag älskar dig har jag aldrig älskat förut. 
Lite solbränd, trött men lycklig mamma är på hemfärd!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar