måndag 1 juli 2013

Framme i härliga Turkiet

Åh så skönt att vara här. Det här är utsikten från vår stora balkong. 
Människorna, maten, lukterna, havet och så klart solen. Lugnet. 
Vi har legat vid stranden idag, jag doppade mig en gång men det fick räcka för vågorna var helt galna! Jag fick mig en rejäl kallsup och blev helt översköljd sen var det färdigt. I dessa vågor såg jag folk släpa med sina små barn? Livsfarligt.

Efes öl är drucket och enorm oxfilé har avnjutits igår kväll. 

Till och med vår egenkomponerade frukost var suverän. En märklig salt ost som säljs i strimlor och smakar lite som haloumi på gott bröd med deras härligt röda tomater. Och gevalia kaffe, där experimenterar vi icke. 


En vecka i det här paradiset känner jag mig värd och vi kommer att komma hem solbruna och glada. (Men jag smörjer in mig i spf 30 hela tiden och har bare minerals foundation med spf 20 i ansiktet) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar