fredag 28 juni 2013

:-(

Handlat med Elliot. Slutade med att jag fick släpa ut honom medan han vrålade hysteriskt, snoret rann på honom och svetten på mig medan folk stirrade på oss. 
Han ville plocka eget lösviktsgodis vilket han fick eftersom att det är fredag men han ville liksom aldrig sluta och det går inte att resonera med en 2 åring. 
Skäms lite över tankarna som for, ge bort ungen? Lämna honom i affären. Aldrig mer åka och handla? 


Känner mig negativ. Så jävla negativ. Och trött. Äckeltrött så jag knappt orkar andas.
Hatar allt. 

Behöver mina vänner fast jag orkar inte träffa dem. Sjukt. Orkar inte skratta med er just nu, lyssna på er och svara. 





Jag tar den här veckan och så försvinner jag bort från allt. Paus. Kanske kommer jag tillbaka med ny energi, kanske med glädje och nytt perspektiv. 

Kanske orkar jag vara er vän då. Om jag orkar så vill jag ses då för jag saknar er. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar