måndag 3 juni 2013

Solig dag.

Jag ska aldrig bo vid en skog. Jag står inte ut med myggor! Tror jag får spader snart. "Åh vad mysigt med uteplats" ja visst men inte när det kryllar av myggjävlar dygnet runt! Tror jag har sisådär 4 miljarder myggbett redan, hela benen är uppätna. 
Det borde finnas vaccin mot myggor, något som får oss att smaka illa eller något? Jag hade tagit det direkt. 
Vi har iaf lekt i Elliots nya pool en stund, sedan frös han så då avslutade vi i badkaret. Poolen är riktigt kul, det sprutar vatten. 
Men åter igen, skuggig baksida så det ska till att vara rejält varmt innan man badar där en längre stund. 



Har annars det rätt trevligt. Båda barnen mår skapligt men Melvins mage är inte i form ännu så de kan inte gå till förskolan. Han är rätt så lågmäld också och trött. 
Vi blir hemma hela veckan eftersom att det inte kommer att hinna gå 48 helt friska timmar innan onsdag. Torsdag och fredag är det ledigt oavsett i och med nationaldagen och den efterföljande "klämdagen" 

Börjar se fram emot allt kul vi ska göra i sommar! ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar