söndag 9 juni 2013

Längtar!

Sommaren är väl här nu får man lov att säga. Inte semestertiderna dock så det känns inte riktigt som skön sommar ännu.
Men. Om TVÅ ynka veckor så åker vi ut till Tjockisholm för två nätter ute i skärgården tillsammans med familjen. Det ska bli så härligt. 
Innan dess ska vi fira kusin Isabelles 2 årsdag och fira Midsommarafton. Inte helt klart hur ännu men sånt brukar lösa sig vart efter som. 

Nu i veckan får jag låna fina Moltas så det blir många kvällar i stallet och veckan avslutas med en hotellnatt med Kenny.

Mycket positivt som händer nu helt enkelt. Men allt kan förstås inte vara härligt, Elliot har 40 graders feber och känner sig rätt skruttig. Bara hålla tummarna att ingen annan blir smittad.

Alltså mina vänner. Det låter säkert klyschigt men jag känner mig förmögen för att jag har så underbara vänner. Jag älskar er! Livet blir så mycket roligare när jag får dela stunder med er. 
Att vara 27 år fyllda och ändå ha så många vänner, många som hängt med sedan barndomen och några nya, det gör mig rik. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar