lördag 29 juni 2013

Kul när man blir överraskad

Jag trodde inte att jag skulle bli nervös inför resan men nu känner jag mig lite nervig och stressad, sådant övergår lätt i ångest (jag vet, det är bra konstigt hur min kropp fungerar) så jag har fått ta medicin. Då är jag dessutom garanterad sömn inatt och det är nödvändigt. 

Älskade barn. Det är nästan värst, Melvin har sagt flera gånger att han inte vill att jag åker och jag försöker vända det. Några dagar och så är det ju äntligen hans födelsedag sen när jag kommer hem och då ska vi ha kalas. Då frågar han om kusinerna kommer och jag får säga nej så blir han ledsen igen.. 
Men, pappa och Majsan kommer på förmiddagsfika så då ska vi sjunga för honom och äta tårta. 
På kvällen kommer några av våra bästa vänner så att han får bli firad ordentligt med gäster som han önskat. ❤ Ni betyder så mycket. 

Det kommer att bli en härlig vecka. Även om jag kommer att sakna barnen så kommer jag att ha det fint. Härlig sol, egentid i överflöd, Effes och bada i havet. 
Jag tror faktiskt att det kommer att göra mig gott att få umgås med Majsan som vi gjorde mycket förr och att få komma iväg och bara vara jag en vecka. 

Älskade älskade barn. 
Jag längtar redan efter er. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar