torsdag 13 juni 2013

Så är det

Jag tycker att det är väldigt fult med knubbiga fingrar. 

Jag har fördomar mot människor som rastar sina hundar i mysbrallor och tänker att de nog inte tar upp efter dem heller och att de är dåliga människor. 

Jag tycker att det är ganska löjligt att göra grimaser på foton. 

Jag är långsint fast jag brukar säga att jag inte är det för att det låter bättre. Förlåtande och god liksom. 

Jag skulle ha mycket svårt att ha en nära relation till någon djupt religiös. Lika svårt som jag skulle ha att ha en nära relation till en vuxen människa som tror på jultomten för det är ungefär lika troligt att han finns som att någon Gud gör det. 

Jag gillar inte halstatueringar, tycker att det ser dräggigt ut. 



Nej, jag har ingenting viktigare att komma med den här morgonen. Jag är trött och lite arg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar