torsdag 11 april 2013

Geggamojja i huvudet?

Kanske är det inte så bra att försöka sig på att bjuda in till tjejkväll när man är toktrött och krasslig? Jag lägger till lite pö om pö helt enkelt för nu orkar jag inte tänka riktigt.
Tanken är iallafall en liten vinkväll med bruttorna. Kenny ska iväg med någon av männen i vårt liv? Eller ett par? Och barnen ska vara hos pappa.
Det värsta som finns är om jag glömmer lägga till någon som vill vara med. Kör facebooks eventkalender för att man enkelt ser vilka som tänkt dyka upp, inte för att utesluta någon genom att inte "bjuda".. Det är inte riktigt min grej.

Kul kille man har. Jag föreslog en mitt i veckan-myskväll med glass och dåliga tv-program. Han vill hellre köra sitt träningsrace och sedan fastan. Jahopp. Egentligen är han bara duktig och det är jag som blir lite extra klängig när jag inte mår bra.. Får ett större behov av kramar och mys ;) Men vi får väl ta det i helgen då.. Suck.

Min stora lilla skrutt var så söt idag. Han har fått leka med mina gamla barbiedockor och han var helt såld. Så nu är de hans istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar