torsdag 18 april 2013

Ja! Älskar när jag får som jag vill :-)

Mutade Kenny så han kör mig till stallet imorgon för att släppa ut hästarna och fixa mockning, mat osv.. Sen åker han och jobbar och jag och barnen ska ha mysdag! Vi ska baka något gott, leka och mysa. Jag tar ut min andra föräldradag sedan jag blev "sjuk" eller vad man nu ska kalla det. Underbart.
Jag längtar ihjäl mig efter barnen nu när de har utökat tiden på förskolan. Men imorgon, då är det mina ungar hela dagen.

Snart kommer Ester över på kaffe, barnen kommer att bli så glada. Jag tror att Ester och Nattis är deras absoluta favoritpersoner utöver deras far och morföräldrar.

Jag vill ha vår på våra uteplatser nu. Rensa bort sopor och pulkor och gamla soffor(!?) och sopa rent. Få lite ordning. Kanske rentav sätta ut några penséer eller något annat köldtåligt. Kanske hinner vi det i helgen. Rätt vad det är så kan vi börja äta frukost och mellis utomhus :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar