onsdag 10 april 2013

Inre diskussion om glass

Vi funderar på att fika med glass till kvällskaffet, jag är helt klart värd det när jag mår så här. Kenny också. Han är alltid värd glass. Jag också i och för sig. GB nogger i halvliters pappförpackning är så god.
Men jag vet inte. Jag tappar sugen även fast vi bestämde, klockan är snart åtta och då sumpar jag fastan. Men å andra sidan så ska jag ge hästarna lunchhö imorgon och kommer troligen att äta mitt första mål först när jag kommer hem därifrån vilket blir senare än vanlig lunchtid.

Totat ointressant blogg. Jag inser det men kanske intresserar det någon hur mina skruvade matvanor ser ut.

Fast glassen lär "stå sig" tills i helgen om inte Kenny smäller i sig den. Så egentligen är det bara dumt.
Mintte får det bli istället. Det är också gott och skönt för min dumma hals.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar