tisdag 9 april 2013

Stress

Vi har en potentiellt rolig helg framför oss men även stressad. Jag vet hur dåligt jag mår efter en fullspäckad helg, oavsett om det är roliga saker vi gjort eller inte.
Därför vill jag inte ha flera saker planerade Fredag, Lördag, Söndag... Men nu blir det så. Igen.

Dagens märkligaste måste vara Kennys kläder. Jag brukar inte låna hans kläder, för det mesta har jag en enkel klänning på mig hemma för jag trivs i det.. Men idag kände jag mig frusen och deppig så jag tog på mig hans mjukisbyxor och hans houdinitröja. Byxorna är för korta. Jag avskyr sånt. Kenny är 183 cm lång och det är alltså hans brallor som jag 170 cm lång bär. Visst, jag har bredare rumpa så jag fyller ut dem mer men det här är löjligt. De är inte tighta på mig. Bara korta. Frågan är hur Kenny står ut? Jag blir galen!

Mjukisbyxor förresten. Vad fult det är. Jag skulle aldrig gå ut i det. Aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar