måndag 15 april 2013

Life

Hundarna följde med till stallet när jag gav hästarna lunchhö och mockade hos Grimm. Da Vinci är otroligt lättstressad och väldigt mycket hund men samtidigt så glad och snäll. Lilla gubben. Han skakade av upphetsning och skrek nästan när han såg Malva komma springande.
Borde definitivt ha med honom oftare på saker oftare trots att han är lite jobbig..

Funderar mycket kring bloggen och det är inte alltid jag delar med mig även fast jag egentligen vill det. Men att skriva dagbok öppet har sina klara nackdelar, människor som inte känner mig kan bilda sig en uppfattning baserat på det jag skriver.. Och vad är det? En mycket liten bråkdel av mitt liv. Knappt ingenting egentligen. Jag delar inte med mig av precis allting som sker i mitt liv. Egentligen struntar jag i vad folk tror sig veta eller tycka men så ibland när jag är på väg att skriva något så hejdar jag mig på grund av det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar