onsdag 10 april 2013

Kanske finns en "giltig" orsak till tröttheten denna gång?

Med giltig menar jag för andras sätt att se, många anser om än i tysthet att dåligt psykiskt mående inte är en riktigt giltig orsak till att inte fungera optimalt. Jag anser att det är samma sak, om du har feber eller ett brutet ben eller lider av depression.

Hur som haver. Jag lunchade med solbrända glada pappa och sedan handlade jag. Påsarna kändes blytunga. Sedan städade jag här hemma och for runt som en dåre.. Energin bara rann av mig och huvudvärken smög sig på. Nu är jag febrig. :-/ Är det influensa på gång så blir jag riktigt tjurig!
Förvisso så kommer väl sällan sjukdomar lämpligt? Men just den här helgen behöver jag vara frisk. Och 6 veckor framöver då Grimms matte är sjukskriven....

Lasagne i ugnen. Ikväll ska väl busungarna äta iaf. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar