fredag 26 april 2013

Sa du Fredag?

Fredag. Ingenting jag längtat efter. Sjukbesök om drygt en timme. Så stressad inför det och ganska mycket ångest.
Så mycket enklare att gömma sig i ett hörn och vänta ut livet.

Drömmer helt sjuka drömma för tillfället. De senaste nätterna har alla mina vänner anordnat en fest och glömt bort att bjuda in mig.
Zarah har gått framför mig och hennes kjol blåste upp på ryggen och blottade en bar rumpa med bara ett par string. När jag försökte dra ner kjolen blev hon sur och bad mig ge fan i henne?
Jag har varit otrogen mot Kenny med någon jag aldrig skulle titta åt i verkliga livet..
Jag fick uppleva att ha min lilla tjej Diana för en kort stund igen men även att förlora henne, igen.

Dags att be doktorn om en ny medicin kanske? ;-)

Idag hade Da Vinci röjt i köket igen.. Vi börjar få slut på stora skålar att ha frukt i och mitt tålamod tryter... Jävla hund, varför ska han vara på allt? Igår var vi ute en timme i skogen, lekte och tränade. Tänker mig att jag ska börja om på nytt med honom och bara bonda och få honom att tycka att jag är en rolig prick. Så igår var jag så nöjd för vi hade verkligen kul han och jag, och så tackar han mig genom att göra så här?
Odåga.
Jag vet att det är han för Gimli den fjanten skulle aldrig våga sig på något liknande och han är inte alls lika fixerad vid mat.
Ordna en liten kaninbur att pressa in hundkraken i om nätterna kanske? ;-)

Nu får vi se. Har igår testat Garnier Olia, hoppas att den är bättre än schwartzkopf natural and easy som jag hade förra gången.
Är dock inte så imponerad så här direkt.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar