torsdag 14 februari 2013

Bladder

Insåg direkt efter att jag publicerat bilden på hundarna hur fel jag tänkte. För SJÄLVKLART ska hundarna slappa när jag slappar. Självklart ska de hålla sig lugna när jag är lugn oavsett hur pigga och alerta de är när det är någon aktivitet på gång.
Men så söta de kan vara, Da Vinci snarkade och småmorrade i sömnen. Gullisar.

Alla hjärtans dag. Det är väl jättefint med en dag som hyllar kärleken tycker jag :-) Så länge det inte blir ett tvång att uppvakta och många kanske blir besvikna om partnern inte lever upp till förväntningarna? Men det är inte Valentines fel i sådana fall, man kanske helt enkelt har en partner som engagerar sig för lite oavsett vad det är för dag? Och då blir det extra uppenbart på just den här dagen? All besvikelse. Har jag fel? Så var det iallafall för mig en gång i tiden för länge sedan. Förhållandets fel och brister blev så tydliga en sådan dag som Alla hjärtans dag. Också avsaknaden av rätta känslan. Hur man än låtsas inför andra så är det svårt att ljuga för sig själv.
Vet inte varför jag snöade in på det. Glad är jag iallafall över att jag är lycklig idag och att jag är en del av ett sunt förhållande där vi delar respekt, tillit och kärlek. ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar