söndag 10 februari 2013

Ensam.. Som vanligt

Min galna man är iväg på långrunda och jag vill inte titta på film ensam. Surt sa räven om rönnbären. Da Vinci är med som löparmaskot.
Jag och Gimli fick vår motion imorse när vi gick till stallet på en icke plogad cykelväg. Därför kan vi mysa i soffan nu istället och vänta in hurtbullarna. Jag förstår inte riktigt hur man orkar springa två mil? I sommar ska han springa Finspångs maraton, 4,2 mil. Han är inte riktigt klok. Men imponerad är jag.

Norrson gosade med barnen förut. Han älskar verkligen människor. Det är lite synd att ingen fastnat för honom än... När jag själv annonserat ut katter så har set oftast gått ganska fort? Norrson är dessutom så vacker. Och så trevlig och fin och gosig och bäst. Men föreningen verkar vad jag har sett bara annonsera via sin facebooksida? Den har väl inte i närheten så stor spridning som blocket eller olika kattforum har? Det är så synd bara att han blivit kvar här, vi älskar honom men han får vara instängd en del eftersom att han inte kommer överens med resten av familjen (Fridolin).. Men kanske får vi försöka vänja dem vid varandra eftersom att ett eget hem verkar dröja. Men hellre det och att det blir rätt hem än att han hamnar hos fel. Han är värd det bästa.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar