torsdag 14 februari 2013

Lust och hetta

Det pratas om lust i tv. Det är Alla hjärtans dag idag och jag sitter och väntar på blöjbudet. Jag sa till Kenny att han inte skulle köpa någon present, vi kan väl i ärlighetens namn bara kramas lite extra och ta en god fika istället?

Bläddrade i nya numret av Amelia och fick syn på en bild där som jag la ut på instagram, min vän Zarah sammanfattade det bra. Jag hade redan hört om eländet, strumpor som syns i sommarskorna. Varför får jag känslan av att allt är redan gjort inom modeindustrin så nu återvinns dels gammalt mode igen men även sådant som förut alltid setts som väldigt fult? Nu ska man ha det och det har tydligen blivit snyggt?
Inga klackar i vår heller utan mer platta loafers.. Det tackar jag för iofs för jag är tillräckligt lång ändå och får ont i fötterna av höga klackar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar