onsdag 20 februari 2013

Hallå?

Kan Mars månad behaga visa sig? Jag har fått för mig att saker och ting kommer att kännas lättare då?
Det här är sämsta veckan på länge. Jag vill inte träna, inte duscha, inte sminka mig, inte laga mat.. Jag vill ingenting och jag är idiottrött. Slocknar i soffan på eftermiddagarna trots att jag sover om nätterna. Och nej jag har inte mens även om man kan tro det för då blir jag också extra gnällig. Men nepp. Bara väldigt omotiverad, ledsen och trött. På allt.

Har bestämt mig för att det får vara så här tills på Fredag sen ska jag skärpa mig. Då ska jag dessutom åka till Grimm så bara det lär lyfta mig några centimeter över ytan. Sedan stundar Patas 30-årsfest tillsammans med många av våra vänner på Lördag. Då ska jag vara på topp.

Och snart är det Mars! Bästa månaden på hela året ;-) Många viktiga människor som fyller år då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar