söndag 3 februari 2013

Thippthopp

Så var helgen slut igen. Tur att det kommer nya.
En typisk Suzanne-grej är att halv tio en söndagskväll komma ihåg sin rulle med kakdeg som inte är förvarad korrekt i kylen och därmed "måste" bakas ut. Så nu sitter jag och väntar på att mina eget ihopknopade kakor ska bli klara så att jag kan lägga dem i en burk.

Vi gick till och från stallet idag och jäklar vilken fart vi hade. Nytt rekord tror jag? Det känns i benen nu men det får det vara värt.
Grimm fick motionera lite också. Tanken är att vi så sakteliga ska bygga upp hans kondition igen nu efter vintervilan. Fina lilla hesten. ❤

Kenny är ute och springer med Da Vinci nu medan jag förbereder kvällskaffe. Vardag. Alltså jag älskar vår vardag. Vårt liv. Det är aldrig tråkigt. Bara skönt att veta på ett ungefär vad man kan förvänta sig av dagarna. Ibland planeras något annorlunda och det kan vara skoj men sedan är det skönt att återgå till det gamla lunket.
TråkSuz. Men så fyller tant faktiskt snart 27 år också. Den döh!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar