onsdag 20 februari 2013

Tradition

Inte vore det väl ett riktigt tandläkarbesök om jag inte bloggade? Något skumt är att jag faktiskt tycker bra om min tandläkare trots att han är man. Den första tandläkaren av manligt kön som får behandla mig sedan jag var väldigt liten. Det är ett stort steg för mig.
Ännu skulle jag inte låta en manlig läkare behandla mig för något, troligen aldrig? Det är en annan sak med min kropp i sin helhet och min mun.
Men jag ser det som positivt att jag klarar att en man böjer sig över mig och har sina händer på mig även om det bara är vid min mun utan att jag får spelet och springer här ifrån i panik.

Usch jag vill ha helg nu. På fredag ska vi fira att jag och Kenny träffades för 5 år sedan tillsammans med barnen. Vi ska käka plankstek och dajmtårta. Melvin älskar plankstek :-)

Hmm. Nu börjar min drog verka och med tanke på hur mitt sms till Kenny förra gången jag har här såg nu så bör jag sluta nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar