måndag 4 mars 2013

Åter kväll

Barnen börjar bli blanka i blicken och ljudnivån har sänkts en aning. Vi kikar på Toy story och myser.
Melvin älskar sin nya legolastbil som han valt helt själv på Toys r us. Han fick det eftersom att han slutat med blöjor. En mäkta stolt unge och jag tror att en stor del av förtjusningen är att han fått gå och längta lite efter att få köpa presenten till sig själv och att han presterat något för att förtjäna den.

Ikväll är det bara vi tre. Kenny är i Igelgors på Bootcamp/Crossfit som Sofia håller i. Tror att han kommer hem och är ganska slut sen.
Snart ska jag lägga ungarna och sedan får jag förhoppningsvis kika på Familjen Annorlunda. Det är så fint att se familjerna i programmet, kärleken lyser.
Hoppas hoppas mina skruttar kan somna ikväll. Framför allt Elliot är beroende av att ha sin pappa hemma, han kan skrika sig blå om inte Kenny finns hemma när det är läggdags..... Min plan är att skjuta på det en kvart extra så att han är ordentligt trött så kanske han nöjer sig med bara mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar