söndag 10 mars 2013

Söndag

Bra helg. Men jag är irriterad på mina dumma fötter. Att gå några mil med trasiga hälar har resulterat i att jag knappt kan gå i skor nu. Det förstör för mig, jag behöver kunna gå! Imorgon har jag insläppet i stallet och då vill jag kunna gå dit och kunna styra runt utan att halta som en annan gamling.

Igår grillade vi och myste med ungarna. Herrejävlar vad gott det är med grillat. vi har svurit på att grilla minst en gång i veckan hela sommaren.
När de somnat kom Ester och Patrik smygande och så pratade vi till sent på natten. Och såg mello förstås till Patriks stora förtjusning ;-) Faktiskt så tycker jag att startfältet var bättre än på länge. Vinnarlåten var helt okej och det är extra kul att det låter som att han sjunger "so if the sky would fall, so fuck it all".. Fast jag tror att han sjunger "it's above it all"? Eller något. Tycker det är lite svårt att höra.

Lite senare så kommer mina systrar hit med sina småttingar så kusinerna får leka lite. De börjar bli så stora nu. Igår hittade jag en bild som är tagen när de små är kanske 5-8 månader? Med tanke på att det skiljer några dem emellan och Melvin var kanske 2,5?
I sommar kommer vi att ha tre 2 åringar och en 4 åring som far runt. Gullungar!

Barnet i pulkan är faktiskt Melvin. Helt galet vad lik Elliot han är där. ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar