lördag 30 mars 2013

Nattinatti

Det händer inte så där jätteofta att vi lägger oss före elva. Framför allt inte en lördag men ikväll var vi bara helt slut.
Det har varit en bra dag. Morgonen bjöd på härligt solsken och en ridtur. Eftermiddagen/kvällen på påskfirande i Ljusfallshammar hos mina föräldrar. Gos med fina Leo. Da Vincis kullsyskon. Sjuka mängder godis och annat så allas magar är som stinna ballonger.

Imorgon ringer ingen väckarklocka och vi har inga planer utöver att jag ska till Grimm på eftermiddagen. Skönt.

Hej Sommartid! Så skönt. Förr var jag nästan alltid på krogen när klockan ställdes om och varje gång var det lika förvirrande hur det skulle komma att påverka krogens öppettider.... 😉 Just för tillfället saknar jag vännerna och utelivet lite men jag vet inte hur jag skulle hinna? När man har hund, barn och rider är schemat rätt så fullt.. Men snart är det nog dags för en tjejkväll igen tycker jag.

Glad Påsk allesammans.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar