fredag 1 mars 2013

Oh dear lord

Färgar utväxt men vet i fasen vad det var i färgen? Den var väldigt lös och rann. Hmm. Så. Jag är blågrå mest överallt. Mycket smakfullt.
Naglarna blev alldeles blåa de också men det ska jag måla över sen ;-)

Känns att det blev väldigt lite häst den här veckan... Återkommande trend? Ser iallafall fram emot Söndag för då ska ja dit. Fina Grimm, han gör mig så glad. Hästar gör mig glad. I veckan flyttade en ny liten figur ut i stallet, en vän till Ester har en otroligt fin unghäst som nu bor ute i Falla. Han är så näpet söt att man bara vill krama honom. Vilken dröm att få ha en egen häst från start att forma som man själv vill. Det vill jag någon gång i framtiden.
Nu är jag mer än nöjd med att låna Grimm :-)

Ser fram emot att träffa tjejerna imorgon. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar