onsdag 27 mars 2013

Vår ute :-)

Jag har ätit lunch med min pappa idag, mycket trevligt som vanligt. Sedan hämtade jag skruttarna från förskolan. Helt själv för första gången, låter säkert löjligt men för mig är det stort. Det innebär en del stress för mig, få med mig allt, kanske trötta barn som inte samarbetar osv och det är precis sådana saker som jag har svårt att klara av men det gick bra så nu kommer jag att kunna göra det fler gånger.

Skjuta två barn upp för nyhemsbron i vagn är fasen som ett träningspass nästan ;-) Jäklar. Det är inte alls långt till förskolan men jag går alltid fort så det blev lite jobbigt ändå.
Jag fick fint påskpyssel som Melvin gjort. Goa skrutt! Ett av de andra barnen blev mycket imponerade av mina glittriga naglar. Hehe.

Lite mellis och sedan ska vi pynta påskriset.
Jag har fått massor fräknar av vårsolen. Inte så vackert men det gör ingenting. Så härligt med vår! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar