tisdag 5 mars 2013

Läggdags

Elliot kom springande och stannade vid diskhon pekandes på nappflaskan. Vällingdags tydligen. Gullplutt.

Jag ska strax lägga mig men först ska jag se ett avsnitt av Bones. Nu när allt annat tagit slut så får jag väl se det ordentligt. Förut har jag bara sett något avsnitt här och något avsnitt där.
Jag saknar The Unit. Åh vad det vore roligt med ännu en säsong men icke, den är slut.

Min fina jycke. I sommar fyller han tre år och jag känner att han börjar landa nu. Han börjar bli vuxen och förståndig. Lyhörd och så fantastiskt fin. Han söker sig till mig, lägger nosen i min hand och är så där spralligt lycklig och underbar. Gimli min älskade jycke. ❤
Ikväll under kvällspromenaden var han så där underbar igen så man bara blir stolt över sin hund.
Fotot är taget av Ester när hon hade Gimli medan jag red. Fina fina voffsingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar