söndag 17 mars 2013

Den här vintern

Trots att jag stundtals klagat på kylan och mörkret så har den här vintern varit fylld av så mycket kärlek. Och så roligt vi haft det. Våra barn har nått en rolig ålder, de leker tillsammans och vi kramas mycket. Så många vinterdagar som jag spenderat i stallet med underbara hästar, på promenader med mina älskade hundar.
Vintern 2012-2013 kommer jag förmodligen att minnas med glädje.

Jag är så mycket mer nöjd med mitt liv idag än vad jag var för ett år sedan. Så mycket gladare. Jag har stått upp för mig själv och inte tolererat någonting jag inte vill vara med om.
Vi har bjudits på många soliga krispiga vackra dagar utomhus.

Nu är jag klar dock, jag har njutit färdigt av vintern så det är fritt fram för våren att visa sig. I födelsedagspresent önskar jag mig plusgrader och barmark! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar