tisdag 12 mars 2013

Läskigt

Nu börjar det hända saker. Jag har tagit det första steget mot ett körkort och oj vad verkligt och läskigt det blev plötsligt. Large-paketet. Så jag inte kan backa ur.
Men jag tror att viljan att få ett körkort överskuggar rädslan för detsamma?

Vilodag idag. Ger mina fötter chans att läka. Och vilken träningsvärk jag har sen igår! Lite ovillig häst som behövdes drivas fram ganska mycket gav visst det. Promenaderna får jag knappt träningsvärk av längre, men ridningen känns ordentligt.

Om en timme kommer ungarna. Jag har saknat dem. Mina gosisar.
Ikväll ska jag försöka mig på att göra pappas pastasås med paprika och biff. Så jäkla god.

Hmm. En kortare promenad kanske jag kan gå iallafall. Blir synd om hundarna annars.

Konstig tanke alltså. Tänk att jag kanske kommer att ha ett körkort innan året är slut? Inget mer beroende av Kenny! Kunna handla ensam. Slippa gå till stallet i snöstorm och -19 grader... Åka ut till pappa med barnen på somrarna när Kenny jobbar. Så jäkla skönt. Jag har aldrig känt att jag vill det så mycket som jag vill nu. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar