söndag 3 mars 2013

Kväller

Melvin sa att nu har det blivit kväller när han kikade ut genom bilfönstret. Ja det har du rätt i. Han berättade även för Ester att när man släcker lampan på nedervåningen så kommer det spöken men han skräms tillbaka så försvinner de. Skruttunge.
Min lilla lilla plutt börjar bli stor.

Jag har lite ont i själen idag. Det blir så när någon trampar på den. Jag tillåter mig själv att vara ynklig idag. Imorgon reser jag mig igen, en erfarenhet rikare.
Någons åsikt om mig definierar inte vem jag är. Att någon inte förstår och inte respekterar är inte mitt fel.
Jag har mina människor. Mina nära som inte behöver förstå men som accepterar utan att döma.
Något som gör mig varm i hjärtat är att min fina man står upp för mig. Han älskar mig, stöttar och förstår. Han ser min dagliga kamp, mina svagheter men också all min styrka. ❤

En halvtimme på hästryggen var som lyckomedicin. Med solen i ögonen såg jag saker i ett annat ljus. Påmindes om vem jag är och att jag är stolt över att vara jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar