onsdag 13 mars 2013

Sluta!

Det är Mars nu och då ska vintern dra sig tillbaka. Försvinna och lämna plats för solsken och knoppande träd.
Vad är detta? Snöfall? Sluta nu!

Nu vet jag hur de kommande 4 månaderna ser ut. Skönt när man kan klara av sådant via telefonen. Fick svar på att jag förmodligen sover så mycket på grund av mitt "tillstånd" och inte på grund av min milda medicin. Skillnaden nu är att jag faktiskt kan sova och då gör jag det. Så det är väl bara att fortsätta vila, jag behöver det.

Idag ska jag och Melvin så tomatfrön. Spännande tycker vi :-)
Och så har vi planerat att åka till Billbäcks med Majsan och pappa i vår för lite fika och blomstershopping! Mycket mysigt. Vår uteplats kommer att bli så mysig i sommar.

Nu. Mer kaffe och fixa ansiktet och naglarna. Hoppas att det slutar snöa snart och att solen tittar fram i veckan och smälter undan lite av det vita eländet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar