onsdag 20 mars 2013

Ett evigt ätande

Nu har jag småätit i ett dygn och faktum är att det har hjälpt. Jag får nu bara lite ont i magen då och då men det är fullt hanterbart. Underbart.
Jag undrar när jag törs återgå till att äta mellan 12.00-20.00 och fasta resten av tiden dock? För jag har mina aningar om att det kanske inte passar min kropp att äta så?

Idag kickar jag igång igen, nu får det vara slut på att försöka kurera mig. Jag och Melvin ska luncha med min pappa och i eftermiddag ska Melvin äntligen få åka till Busfabriken. Som han längtat. Fast han vet inte riktigt vad det är han längtar till för han har aldrig varit där men han har hört barnen på förskolan prata om det. Vi har inte velat åka tidigare, gå runt med en bebis där inne ville jag inte men nu känns det som att Elliot blivit så pass stor att han också får utbyte av det så då är det dags.
Jag får se om jag hatar det lika mycket som sist. Förhoppningsvis inte. Kanske har åren som förälder lärt mig att stänga av oljud bättre än då?

Vi lär vara slut ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar