tisdag 19 mars 2013

Tisdag

Nu har jag följt Hannas råd att äta lite och ofta som hon brukar göra när hon får magkatarr. Hoppas att det är vad det är och att det snart går över. Jag är van vid att inte äta mellan 20.00-12.00 så det kändes bra konstigt att äta frukost idag... Men jag har än så länge inte fått några riktigt vidriga kramper utan mer bara känningar. Hoppas hoppas!

Funderar på vad jag ska baka tills på Lördag men har inte bestämt mig ännu. Det ska inte vara för avancerat för det orkar jag inte och så ska det vara gott!
En Suz-tårta helt enkelt. Funderar på Very cherry chocolatecake eller kanske en jag sett med nutella ovanpå och fingerskex runt om. Eller så blir det en vanlig marsipantäckt sak med hallon och glasscreme. Men nackdelen då är att det blir lite pill med dekorationer och det har jag inte ork till just nu. Det löser sig hur som :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar