fredag 26 oktober 2012

Älskade skrutt

Få saker är så otäckt som att se sin lilla kille med kraftiga feberkramper. Det är tredje gången Melvin får det nu men den absolut värsta. Han kom inte riktigt tillbaka sen så nu är min älskling på väg in till sjukhuset i ambulans :-( Min fina lille pojke.

Och här sitter jag i soffan. Men vi kunde ju inte lämna Elliot.
Får så dåligt samvete för att vi hoppats att han skulle bli frisk snabbt av egoistiska skäl. Melvin är självklart viktigast.

Åh mitt lilla hjärta. Vet i fasen hur de ska komma hem sen? Men det får bli ett senare bekymmer antar jag....

2 kommentarer:

  1. Tävlingen om ett smycke är nu avslutad och du hittar vinnaren i tävlingsinlägget, checka om de blev du!
    Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comments

    SvaraRadera