onsdag 10 oktober 2012

Kärlek

Vad mer kan man säga. Det är kärlek. På riktigt.
Det är vänskap och trivsel.
Kom hem strax efter sex och har ätit middag. Kenny hade den klar när jag kom hem.

Vi har promenerat, ridit och pysslat om hästarna i stallet.
Det infinner sig ett härligt lugn i kroppen efter att vi varit där. Att få umgås med djur på det här viset är precis vad jag behöver för att få upp huvudet ovanför ytan igen.
Gimli är så duktig. Grimm är underbar.
Allt är så där perfekt så man nästan måste nypa sig i armen för att se så man inte drömmer.

Himmelen bjöd på fina färger medan vi väntade på att Kenny skulle hämta oss. Japp, när vi har insläpp tar det för lång tid att gå hem också. Annars går jag mer än gärna fram och tillbaka men jag vill gärna hinna säga godnatt till mina små barn.

Imorgon är en ny dag. Tandläkartid. Jag är totalt osugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar