söndag 28 oktober 2012

Pärlor till svin

Att jag aldrig lär mig. Igår kunde jag ha haft så mycket roligare! Istället spenderade jag kvällen med helt fel saker.
Jag ville ge den här människan en chans. För det är sådan jag är. Jag tycker att alla är värda en ny chans och ville fråga hur det var och räta ut en del frågetecken. Bara det och att jag var onykter säger ju allt. Inte ett genidrag direkt

Sedan uttryckte jag mig som man kan göra när man är onykter, fel. Och andra sa saker jag blev förbannad och ledsen för. Lyckat. Verkligen.
Trots att min tanke var god blev det pannkaka.

Men samtidigt är det så att det beror faktiskt inte bara på mig. Ibland kanske det är befogat att vara arg men jag ville få en annan synvinkel men det var egentligen bara bortkastad tid.

Kasta inte pärlor till svin. Helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar