söndag 28 oktober 2012

Kväll igen

Jag måste jobba med att bry mig om rätt saker. En del människor förtjänar inte min energi.
Jag tänker istället vara glad över alla de bra människor jag har i min närhet och jag tvivlar inte en sekund på att felet inte ligger hos mig.
Ungefär lika givande som att argumentera med ett träd.

Magnus Betnér var så jäkla bra. Vi fick oss ett par goa skratt. Han fångar publiken väldigt bra, drar en del lokala skämt och är riktigt rolig att titta på med hela hans mimik.
Det vill jag göra om :-)
Vi ordnade en middag till Nattis som fyllt år igår. Pulled pork i pitabröd med sallad. Sjukt gott om man får säga det ;-)

Vi hämtade hem två hemlängtande barn hos pappa. Det är nu Elliots tur att vara sjuk.. 39 graders feber som vi behandlar med alvedon och kramar. Melvin är skapligt frisk men inte helt sig själv ännu.
Vi har haft en mysdag sen dess. Sett barnfilm och hängt i sofforna. Jag saknade våra småskruttar den här gången..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar