torsdag 11 oktober 2012

Knäppo?

Sov med Elliot en stund.. Drömde så konstigt. Jag drömde att jag först hittade en katt. En långhårig väldigt vacker katt som vi tog med hem för att den verkade hemlös.
Sedan när jag skulle natta hästarna så fick jag syn på en hög med katter som låg och sov. Räknade dem och fick det till 20! Insåg att oj det här måste jag göra något åt...
Helst ville jag ta hem alla men då skulle Fridolin och Natasha bli sura...

Jag löste inte problemet utan vaknade istället. Rackarns.
Tror jag gått och fått katter på hjärnan?

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har inget med just det här inlägget att göra utan är rent allmänt riktad till hela din blogg. Jag skulle vilja säga att något har hänt, något positivt. På sista tiden har alla inlägg andats en helt ny energi, mycket mer glädje och värme. Jag vet inte om det är tillfälligt, en bra period liksom, men du känns annorluna. Gladare.. Och jag hoppas att det är för att du faktiskt kommit en bit på väg mot att må bättre även om du säkert kommer ha svackor emellanåt. Jag ville bara säga det :)

    SvaraRadera