söndag 14 oktober 2012

Söndag

Låg.
Jäkla låg.

Sen är det något med min kropp. Jag känner det. Har fått i uppgift från min sjukkontakt att gå till vårdcentralen för provtagning men jag tar mig liksom inte dit.
Tänk om de skulle hitta något?
Tänk om de inte hittar något?
Fan.

Tränade idag iallafall. Alltid något. Lyssnade på Esters karls band. Alltså, det är ju inte dåligt. Jag har bara inte gett det en chans förut. Ska vi nu ta oss iväg på release party så kanske man ska veta vad det handlar om åtminstone.
Grymt bra träningsmusik iallafall :-)

Känner mig som i en tvångströja.
Slängs åt alla håll och bara vrålar.
En sån natt då jag förut innan jag fick några barn och faktiskt inte brydde mig om något skulle hända mig hade gått ut och vandrat runt ensam i timmar.

Ska se ett avsnitt av Criminal minds så kanske jag kan sova sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar