söndag 7 oktober 2012

Söndag

Alltså jag är osäker på vad som hände igår. Vi skulle ha myskväll men det slutade med att Ester och Patrik kom upprullandes för backen och sedan anslöt även Becca från huset bredvid.
Jag och Becca satt uppe till närmare fyra!
Det var skittrevligt :-) Men idag har jag ont i huvudet.. Och känner mig lite hopplös som är bakistrött andra helgen i rad..
Men egentligen är det positivt att vi umgås med vänner och har kul. Vi fick se Patas nya video också, mycket exklusivt :-)

Mitt i natten igår kom jag på att jag glömt göra pannacotta som vi bestämde oss för att vi skulle äta i helgen så jag gjorde den inatt.. Nu står den klar i kylen och det känns en smula onödigt ;-)

Nu sover Kenny och Elliot. Jag och Melvin ser på Hitta Nemo. Min lilla kille. Han är en sån bra liten grabb. Klok och rolig.

Imorgon är det ny vecka. Vi inleder den med morgonkaffe på stallgolvet. Elliot ska följa med igen.

Livet är rätt jäkla bra ändå. Även om jag är långt ifrån nöjd med mig själv så har jag en stark kropp som orkar göra en massa roliga saker. Jag går ett antal mil per vecka och jag orkar vara aktiv med både barnen och djuren.
Jag äter för det mesta nyttig och bra mat och rör på mig mer än många andra.. Och egentligen är det väl det viktiga? Att man är frisk och stark?
För mig är det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar