tisdag 16 oktober 2012

God morgon

Det ser ut att bli skapligt väder idag :-)
Vi håller oss inne ändå för Elliot har blivit sjuk.

Nu sitter han på min mage och tittar på Ice age 3. Han är så söt, när dinosaurien kommer så skyndar han sig till mig och säger -Ooj! Med uppspärrade ögon. Den är läskig ;-)
Stackars Elliot. Han är genomförkyld. Både ögonen och näsan rinner.. Får hoppas att det stannar vid det så han inte blir sämre.

Jag vill egentligen skriva något om Svenska Hollywoodfruar men jag borde kanske inte.... Men alltså. Vilken freakshow! Man kan knappt tro att det är verkliga personer.
Fy för att leva ett sådant liv. Där ytlighet och pengar är viktigare än allt annat. Där man är falsk och leendet aldrig når ögonen. Där man kör över folk och trampar på folk. Fullständiga egon.
Och vad har de flesta av fruarna presterat? Mer än att vara just gifta med rika män. Eller ja. Psykfallet Gunilla är ju singel så varför hon medverkar kan man fråga sig?
En av dem är väl snart änka då hennes blivande make och pappa till deras barn är 82 år gammal! Hon är iofs den frun jag gillar om man bortser från att hon ligger med en gammal gubbe.

Men kul är det för jag tittar ju av någon anledning ;-) Sensationstv. Något som ersatt de cirkusar med skäggiga damen, elefantmannen osv som förr reste land och rike runt för att visa upp sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar