tisdag 9 oktober 2012

Trött på mig själv

Krasslig. Fick ställa in sjukbesöket. Eller ja, jag åkte dit och hon konstaterade att jag nog borde åka hem och vila.. Hela huvudet susade och huvudet sprängdes av alla ljud och allt ljus (det var mulet idag)
Håpp. Vi fick oss en trevlig roadtrip iallafall. Jag fick inte ens handla nagellack för Kenny för att jag var för "sjuk" eller vad jag nu var :-/

Nu vet jag dessutom hur det känns när ens mage gör slut med en. Egentligen visste jag det sen innan. Förr spenderade jag en del tid på olika badrumsgolv med stjärnor runt huvudet. Mer tid än vad de flesta brukar spendera där tror jag åtminstone. Nu är "det" alltså tillbaka av någon utomordentligt dum anledning?
Det där, jag ska bara gå på toaletten och så slutar det med kräkkänslor och att hela rummet snurrar och magen vrider sig tusen varv.
Härligt. Man tackar kroppjävel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar