måndag 1 oktober 2012

Najjj!

Såg på Efter Tio med Malou en stund förut och dårarna bakade kladdkaka. Det ledde till att jag blev sjukt sugen på Chocolate fudge brownie med valnötter. Jag bara måste baka den snart. Men när? Kanske passar det i helgen men troligen inte ;-) Någon helg snart så ska jag baske mig baka den. Grymt god och ganska enkel. Nackdelen är att det är några dyra ingredienser i. Men man får lön för det sen.

Elliot och jag har lekt att han jobbar på hamburgerhak så han har tryckt in hamburgare gjorda av plast i munnen på mig och inte gett sig förrän jag Säger -Mmmm! Tack Elliot.
Mitt lilla hjärta. Han är en sån härlig skruttunge.
Imorse vaknade han tidigt så när Kenny väl skulle åka och lämna Maja och Melvin så var Elliot trött igen. Lite bök och tjatter först men sen somnade han om så jag fick sovmorgon! Kan inte bli en bättre start på veckan.

Jag fick förresten hem premiärnumret av Amanda och Hannahs nya tidning. Nu har jag inte så där jättemycket tid till att ligga och läsa tidningar så jag har mest ögnat igenom den. Läst ett stycke här, ett där. Jag är inte imponerad alls tyvärr.
Att det ska vara så svårt att hitta en intressant tidning för vuxna människor som inte handlar om barn och inte enbart om utseende och kändisar! Utan en med intressanta reportage och som inte riktar sig till pensionärer. Typ. ;-)
Får leta vidare. Men först ska jag ge sen här tidningen tre nummer, är den inte bättre efter det så ger jag upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar